[PyAthens] Fwd: Re: [django-gr] Συγχώνευση

Orestis Markou orestis at orestis.gr
Thu Mar 31 18:56:26 CEST 2011

+1 για μια κοινή λίστα/site για την Python στην ελλάδα. Μπορώ να ζητήσω από το python.org μια αντίστοιχη του PyAthens , PyGreece ή grpy ή gr-python ή απλά python-greece για φιλικότερο στο google. Θα πρότεινα να κρατήσουμε τις συζητήσεις στη λίστα και να μην ανοίξουμε φόρουμ. Ένα blog με ανακοινώσεις και γιατί όχι άρθρα στα ελληνικά θα ήταν καλό!