[PyAthens] Μια ιστορία πόνου

Christos Georgiou tzot at medbar.gr
Sun May 16 22:34:38 CEST 2010

Orestis Markou wrote:

> Σιγα μη δεν εκφέρουμε άποψη!
>
> Γιατί όχι
>
> def escape(a_string):
>   replacer= {
>     '&': '&',
>     '<': '&lt;',
>     '>': '&gt;',
>     '"': '&quot;',
>   }
>   return ''.join(replacer.get(s, s) for s in a_string)
>
> (Ουτε καν το ετρεξα)

Δεν πρότεινα αυτό (που είναι η ίδια πρόταση με τη δική μου, αλλά χωρίς
itertools :) επειδή ήδη κάποιος άλλος το είχε προτείνει. Εγώ πρότεινα
απλώς μια εναλλακτική. Δεν ζήτησα από κανέναν να του αρέσει, αλλά μη μου
λέει πως είναι και λάθος χωρίς καν να την τρέξει!

Ωκαίει, ψάχνω μαυροπίνακα να γράψω “I won't feed the trolls\n”*100
(άραγε θα γινόταν δεκτό από καθηγητή πληροφορικής;)