[PyAthens] Elliniki koinotita python

Orestis Markou orestis at orestis.gr
Wed Feb 24 19:21:39 CET 2010

On 24 Feb 2010, at 12:15, Aravanis Konstantinos wrote:

> [...]
>
> Γενικά για τις δράσεις και τα στατιστικά μας δες στο site μας, για να μην κουράζω άλλο...
>
> Επίσης υποθέτω ότι δεν θα έχεις προσέξει τώρα τελευταία planet.ellak, planet.hellug, pythonpapers, PUGS @ python.org, patras lug, larissas lug και άλλα...
>
> Να πω ότι δεν λειτουργούμε ανταγωνιστικά (κοινότητες είμαστε εξάλλου), έτσι και αλλιώς είχα αναφέρει και παλιότερα ότι σε κάθε συνάντηση σας εγώ θα προσπαθώ να κατεβαίνω και άλλα παιδιά από το TasPython
>
> Αν πιστεύτε ότι δημιουργήθηκε πρόβλημα, οποιαδήποτε λύση είναι ευπρόσδεκτη...

Κανένα πρόβλημα απολύτως! Ο σκοπός είναι η διάδοση της Python και βέβαια η κατά τόπους συνεύρεση των Pythonάδων-σε αυτό όλοι συμφωνούμε και μπράβο σε όσους αφιερώνουν προσωπικό χρόνο για να το πετύχουν.

Συγγνώμη αν στην πρώτη απάντηση μου ίσως να εννοήθηκε ότι με ενοχλεί, το αντίθετο συμβαίνει - απλά εξηγούσα τους λόγους που η ομάδα της Πάτρας έχει γίνει πιο γνωστή από της Αθήνας ;)