[PyAthens] Χρόνια πολλά και πυθωνικά!

Antonis Christofides anthony at itia.ntua.gr
Wed Dec 29 19:01:39 CET 2010

>  Σέβομαι και υποστηρίζω το ελεύθερο λογισμικό, αλλά δεν καταλαβαίνω
>  την αυτόματη αρνητική αντίδραση. Η Microsoft κατά καιρούς έχει
>  σπονσοράρει συνέδρια Python, πλήρωνε επί δύο χρόνια κάποιους
>  προγραμματιστές για να φτιαχτεί η IronPython και όταν σταμάτησε
>  (δυστυχώς) να ασχολείται την "απελευθέρωσε" με OSI certified
>  license.

Εγώ πάλι αδυνατώ να καταλάβω το ότι υπάρχουν κάποιοι που δεν έχουν
αυτόματη αρνητική αντίδραση :-)

Η Microsoft ίσως να διαπίστωσε ότι η Python είχε σπουδαία δυναμική
(κυρίως λόγω του Google), και ίσως να ανησύχησε ότι θα γινόταν
σπουδαία δημοφιλής γλώσσα. Οπότε πιθανότατα θέλησε να την κάνει
συμβατή με .net κλπ ώστε αν χρειαστεί, να την οικειοποιηθεί, να τη
μολύνει και να την κάνει ασύμβατη.  Συνήθως τα πλάνα της Microsoft
είναι πολύ πιο ιδιοφυιή απ' ό,τι μπορώ να καταλάβω (τα καταλαβαίνω
αφού περάσουν λίγα χρόνια), πάντως καλές προθέσεις δεν υπάρχουν, και
οποιαδήποτε συνεργασία με τη Microsoft όποτε ισχυρίζεται ότι δήθεν την
ενδιαφέρει να συνεισφέρει στο ελεύθερο λογισμικό είναι στην καλύτερη
χάσιμο χρόνου.

Καταλαβαίνω ότι μπορεί στους νεότερους να φαίνομαι υπερβολικά
άκαμπτος, αλλά είμαι σίγουρος ότι οι παλαιότεροι με καταλαβαίνουν πολύ
καλά :-)

Επί του πρακτέου σάς είπα την άποψή μου, θα χαρώ πολύ αν συναντηθούμε
στης Microsoft. Σημειωτέον ότι και η αίθουσα στην οποία είχαμε
συναντηθεί την άλλη φορά, στον Τομέα Υδατικών Πόρων, είναι διαθέσιμη,
αν ο διοργανωτής αποφασίσει ότι του αρέσει, μου το λέει και την κλείνω
αμέσως. Θα χαρώ ακόμα περισσότερο.