[PyAthens] Χρόνια πολλά και πυθωνικά!

Christos Georgiou tzot at sil-tec.gr
Tue Dec 28 10:30:44 CET 2010

On 2010-12-27 20:30, Orestis Markou wrote:
> Καλησπέρα σε όλους,
>
> το τελευταίο μύνημα είναι από το Σεπτέμβριο, οπότε λέω να βγάλουμε τον πύθωνα από τη χειμερία νάρκη του και να προγραμματισουμε μια συνάντηση για τη νέα χρονιά.
>
> Φαίνεται ότι υπάρχει μια σημαντική πιθανότητα να μας φιλοξενήσει η Microsoft στο innovation centre της, είναι κάτι που θα κινήσω τις επόμενες ημέρες.
>
> Αυτό που αναρωτιέμαι είναι ποια ακριβώς μορφή θέλουμε να έχουν οι συναντήσεις; Χαλαρός καφές σε πηγαδάκια; Προγραμματισμένες παρουσιάσεις; Lightning talks; Open Space; Sprints;
>
> Οι γνώμες ευπρόσδεκτες!

> [...]
Καλημέρα, χρόνια πολλά, χρόνια καλά σε όλους.

Το πλεονέκτημα συνάντησης σε χώρο συνδιασκέψεων είναι πως, μετά ή
παράλληλα με οποιαδήποτε δραστηριότητα (lightning talks, sprint)
μπορούμε να έχουμε οποιαδήποτε συζήτηση κατά μόνας ή σε ομάδες πιο
εύκολα από ό,τι σε φαγοποτάδικο (σήκω, κάτσε, rotate ass left/right κλπ
:) Δεν έχω αντίρρηση για Microsoft ή οπουδήποτε αλλού, αρκεί —προφανώς!—
αυτό να μη συνεπάγεται κόστος.

Τα πλεονεκτήματα συνάντησης σε φαγοποτάδικο… δεν νομίζω ότι χρειάζεται
να τα αναλύσω σε βάθος, θέλω να πιστεύω πως είναι προφανή σε όλους!

Το μόνο σίγουρο είναι πως: αν βρεθούμε σε χώρο συνδιασκέψεων, άμα τη
λήξει του event μπορούμε να πάμε σε παράπλευρο φαγοποτάδικο.