[PLPUG] spotkanie 24 kwietnia

Agata Skamruk (Bublewicz) agata.bublewicz w gmail.com
Pon, 12 Kwi 2021, 11:52:01 EDT

Hej,
na walnym jeszcze musimy obgadać zmianę miejsca, mamy nowy adres - jest on
w Gdyni. Musimy też przegłosować skład komisji rewizyjnej.

> Mam drobny pomysł do przetestowania, ale to jeszcze w fazie testów.

Super, każdy ciekawy pomysł jest mile widziany :) Czekam z niecierpliwością
na pokaz.

Pozdrawiam

pon., 12 kwi 2021 o 17:40 Łukasz Posadowski <mail w lukaszposadowski.pl>