[PLPUG] Status ostatniego walnego zebrania

Piotr Skamruk piotr.skamruk w gmail.com
Sob, 26 Maj 2018, 04:51:01 EDT

Nie znam dokladnych szczegolow (Marek? Agata? cos wiecej mozecie
napisac?) ale ponoc w formularzu
jakas dana zostala wpisana w nieodpowiednim "okienku", co powinno byc
latwe do szybkiego skorygowania.
Agata w poniedzialek bedzie w wawie, to pchnie to do przodu, bo Marek
zdaje sie ostatnio nie dysponuje
czasem ktory moglby na to poswiecic.