[PLPUG] O minionych wydarzeniach w kontekście zbliżającego się zebrania PLPUG-a

Anna Wszeborowska anna.wszeborowska w gmail.com
Pon, 30 Paź 2017, 10:31:57 EDT

Wg mnie nie jest do końca jasna wizja, cele i założenia stowarzyszenia.
Może spróbujmy je zebrać?
Chyba łatwiej skrzyknąć ludzi pod jakąś ideą niż nawoływać do wspólnego jej
tworzenia.

Ja bym np. chętnie została członkiem i nawiązała współpracę między
PLPUG-iem a PyLadies. Byłabym zainteresowana ustaleniem, jakie formalności
są z tym związane, czy taka inicjatywa jak PyLadies mogłaby prosić
sponsorów o wpłaty na rzecz naszych zajęć na konta stowarzyszenia, itp.
Dziś nie do końca wiem z kim się takie rzeczy ustala. Jeśli udałoby się nam
taką współpracę nawiązać, chętnie zaangażuję się w napisanie jakiegoś FAQ,
jesli inna inicjatywa chciałaby w ten sposób otrzymać pomoc stowarzyszenia
w przyszłości.
Piszę o tym jako o przykładzie konkretnego działania, które zaktywizowałoby
mnie jako członka ;) Może udałoby się nam zebrać takich przykładów więcej?

Pozdrawiam,
Ania