[PLPUG] pydata 20 X

Łukasz Posadowski mail w lukaszposadowski.pl
Pon, 16 Paź 2017, 16:03:39 EDT

Jak wspominałem kilka razy (choć nie na tej liście) zarejestrowałem
swoją wejściówkę na pydata, ale będę tylko w czwartek. Ostatnio
zmieniłem pracę i nie mogę sobie tak jeszcze brać wolnego na lewo i
prawo.

W związku z tym mam propozycję: może ktoś chciałby przyjść tylko na
piątek, popracować trochę przy naszym stoisku oraz posłuchać kilku
ciekawych prelekcji? Myślę, że jutro to już ostatni dzień, żeby
cokolwiek ustalić z organizatorami, bo za chwilę utoną w dokumentach i
mailach.

--
Łukasz Posadowski