[PLPUG] O minionych wydarzeniach w kontekście zbliżającego się zebrania PLPUG-a

Marek Skalinski marek.skalinski w gmail.com
Śro, 1 Lis 2017, 17:35:33 EDT

Moi drodzy

Bardzo cieszy mnie, że ostatnie dni pokazują wielkie ożywienie w
społeczności członków i sympatyków stowarzyszenia, w szczególności na
liście dyskusyjnej.
Po drodze padło pytanie "co daje organizacja" - ja bym raczej zadał inne
pytanie "co mogę zrobić dla stowarzyszenia" aby czynnie rozwijać jego
działalność.
I od razu wszystko się wyjaśnia - członkowie / zarządzający / sympatycy -
dzięki WSPÓLNEMU działaniu budują społeczność PLPUGA.

Wszelkie działania mają inicjatorów, koordynatorów i realizatorów (
zazwyczaj projekty nie są dziełem jednej osoby - tylko kilku). Jako
doświadczona osoba - osobiście uczestniczyłem prawie w każdym wydarzeniu
lub pomagałem go organizować. Nie przypisuję tylko sobie sukcesu
poszczególnych elementów naszego działania -  ponieważ liczy się wspólna
praca projektowa i praca nad rozwojem stowarzyszenia ( np. że zrobiłem
stronę czy sam zrobiłem to czy owo - bo powstała ona przy współpracy kilku
osób o których zapomina się podczas autoreklamy )

Wiem, że w chwili obecnej zaczyna się festiwal autopromocji ( co widać po
postach ) - zachęcam raczej do twórczej dyskusji na temat nowych projektów
/ wyzwań czy współpracy z szerszym gronem organizacji czy sympatyków
Pythona ( bo na tym chyba nam najbardziej zależy ) niż na pustej wyliczance
co, kto zrobił albo czy ma doświadczenie czy nie, jakie są prawa czy
obowiązki - proszę skończcie tą publiczną dysputę - nie o to chodzi.

Zachęcam wszystkich do zgłaszania do mnie postulatów na temat propozycji
rozwoju albo chęci udziału w projektach lokalnych i innych. Po drodze rodzą
się bardzo ciekawe propozycje czy pomysły.
Aniu zapraszam z pomysłami na poszerzenie współpracy do dalszej dyskusji -
w mniejszym gronie. Ponadto przeanalizujemy obecnie przekazane cenne uwagi
na temat informowania o możliwych inicjatywach i niebawem zostanie
wypracowana nowa ścieżka przekazywania informacji w różnych mediach
społecznościowych w spójny i jednoznaczny sposób.

Apeluję do wszystkich członków / zarządzających aby odrobinę bardziej
skupili się na tym co mogą zrobić dla stowarzyszenia niż na aptecznym
wyliczaniu swoich prac lub błędów innych.
Na koniec przytoczę klasyka : "Jest cechą głupoty dostrzegać błędy innych,
a zapominać o swoich"

Best Regads / Pozdrawiam
Marek Skaliński