[PLPUG] Propozycja spotkania PLPUG

Piotr Skamruk piotr.skamruk w gmail.com
Śro, 31 Maj 2017, 08:35:26 EDT

W dniu 31 maja 2017 13:15 użytkownik Rafał Korzeniewski
<korzeniewski w gmail.com> napisał:
> Forma przerosła treść. A powody moim zdaniem jednak dość błahe. Być może nie
> taka była intencja - ale tak to odebrałem i dlatego zareagowałem. Może warto
> byśmy popracowali nad tym jak ze sobą publicznie rozmawiamy.

Pelna zgoda.
Prosze jednak bys nie umniejszal wartosci detali - ktore,
jak widzisz, moga skutkowac niepotrzebnym podnoszeniem zlych emocji.

ps. Nie chodzi o zaden hejt, a jedynie o publiczne napisanie o tym, co jest
jedynie pokatnie komentowane w nie publicznych kanalach.

--
  pzdr
  jell