[PLPUG] Propozycja spotkania PLPUG

Rafał Korzeniewski korzeniewski w gmail.com
Śro, 31 Maj 2017, 05:34:47 EDT

Piotrek - zejdź trochę z tonu.
Bardzo aktywny i konkretny jesteś w mailach. Szkoda, że nie byłeś taki
aktywny wtedy, gdy nie wywiązywałeś się ze swoich obowiązków skarbnika i
narażałeś stowarzyszenie na różne nieprzyjemne konsekwencje. Do pouczania i
krytyki jesteś pierwszy. Myślę, że stać Cię na to, by trochę odwrócić te
priorytety.

Wojtek może i trochę wychodzi przed szereg, ale spójrzmy prawdzie w oczy -
to dzięki jego pracy i determinacji to stowarzyszenie powstało i
przetrwało. Pomawianie go o złą wolę, czy jakieś kombinatorstwo jest po
prostu mega słabe.

Proponuję byście wszyscy trochę spuścili z tonu i trochę mniej złośliwie
reagowali - w naszym wspólnym interesie.

Tym bardziej, że przecież nic wielkiego tu się nie stało choć Wasze reakcje
sugerują jakoby stało się tu coś okropnego, a tymczasem chodziło o robocze
spotkanie, zwykłą rozmowę o tym, co się dzieje i co może dziać.
Myślę, że jeśli będzie taka możliwość, to nie bedzie problemu by taki
hangout zestawić. Choć też warto mieć świadomość, że nie zawsze to dobrze
wpływa na jakość spotkania i nie zawsze musi być konieczne. Traci się czas
na jakieś technikalia a umykają sprawy merytoryczne.  Temat microbit zszedł
z Agendy - choć też nic by się nie stała gdyby Wojtek opowiedział osobom
które przyjadą na ten temat parę słów i zachęcił ich do włączenia się w to
- nic przy tym nie ujmujac osiągnięciom Agaty.  W końcu o to w tym właśnie
chodzi, by nowi ludzie sie włączali. Jak robicie coś w Koszalnie, czy
Gdańsku to też przecież nikt nie oczekuje, by musieć usłyszeć każde słowo,
które tam padnie. Działajmy lokalnie, myślmy globalnie. I wspierajmy się.
Skupiajmy na działaniu a nie na jakiś emocjonalnych pierdołach z których
NIC DOBREGO NIE WYNIKA!

Pozdrawiam
Rafał