[PLPUG] prośba o pomoc

Piotr Mazek p.mazek w gmail.com
Sob, 27 Maj 2017, 16:26:28 EDT

Witam :)
Mimo małej ilości wolnego czasu ciągle walczę z moim projektem 'Mistrz
ortografii'. Chyba już sporo tam nadłubałem i niestety znalazłem problem.
Otóż podzieliłem swój programik na klasy:
- główną (start.py)
- easy (easy_mode.py)
- hard (hard_mode.py)
- information (info.py)
Starałem się bardzo zrobić moje dzieło w OOP, ale coś gdzieś zaniedbałem.
Nie wiem co i gdzie, a efekt jest taki że nie chce to działać. Znaczy się
każda klasa samodzielnie działa (easy, hard, info) ale po wpisaniu do
stat.py nie chcą. I nie wiem dlaczego. Główna część też w zasadzie działa,
do momentu gdy zostaje wciśnięty którykolwiek button funkcyjny (i nic się
nie dzieje). Exit działa bez zacięcia :)  Proszę podpowiedzcie mi co trzeba
poprawić

https://drive.google.com/open?id=0B6CvoAhKytHwMDV4c2VNbGRYUU0

Działam na Ubuntu 16.04, Python 3.5.2, apka oparta na tkinter