[PLPUG] Wstępne sprawozdanie finansowe PLPUG za rok 2016

Jedrzej Nowak pigmej w gmail.com
Śro, 22 Lut 2017, 17:36:25 EST

Postaram się znaleźć kontakt do osoby z którą załatwiane były oryginalne
warunki, ale wtedy afair było to ustalone "prawie darmo" i była to
zdecydowanie najlepsza oferta na rynku na "wtedy".  Może wstecznie
naliczone opłaty da się cofnąć w drodze reklamacji, sprawdzę i dam znać.
120 PLN msc to afair była mniejwięcej standardowa cena za ten pakiet.

Warm regards,
Jędrzej Nowak