[PLPUG] fork microbit-micropython-pl

Wojciech Zając wojtek w reu.pl
Czw, 3 Sie 2017, 16:10:41 EDT

Piotrek, za dużo dopowiadasz sobie.

Spotkałem się dziś z Pawłem Lewtakiem w celu rozwijania
https://github.com/plpug/Microbit i zaczęliśmy od przeszukania
istniejących podręczników i artykułów. Trafiliśmy na
https://microbit-micropython.readthedocs.io/en/latest/ w zasadzie to już
od dawna wiedzieliśmy o jego istnieniu. Paweł słusznie zauważył, że
warto byłoby przetłumaczyć tą dokumentację zamiast przepisywać ją od
nowa. Radomir jakiś czas temu zaczął tłumaczyć
https://github.com/deshipu/microbit-micropython-pl , więc napisaliśmy do
niego w tej sprawie. Ot tyle.

Jednocześnie zaprosiłem Pawła aby dołączył do nas na GitHubie i
poprosiłem aby sforkował projekt, nie spodziewamy się żadnych problemów.
Czemu nie moglibyśmy rozwinąć projektu, czyli przetłumaczyć na forku i
wysłać pull-request do oryginału? Rozumiemy, że dzięki temu tłumaczenie
znajdzie się w najbardziej odpowiednim miejscu:
https://microbit-micropython.readthedocs.io/pl/latest/

Wstępnie są 4 osoby chętne: Ja, Paweł, Marek i Łukasz. Jeżeli ktoś
jeszcze chce w jakiś sposób dołączyć do nas lub tłumaczyć osobno, nie ma
problemu.

Oczywiście nadal chcemy również rozwijać projekt Microbit.

Wojtek