[PLPUG] Podsumowanie z mojej aktywności na stanowisku Prezesa

ABIX Adam Jurkiewicz a.jurkiewicz w abix.info.pl
Pią, 7 Kwi 2017, 16:02:10 EDT

W dniu 07.04.2017 o 21:18, Agata Bublewicz pisze:

> Cześć,
>
> Chcąc uczyć dzieci programowania w Pythonie napisałam do Micro:bit
> Educational Foundation o możliwość sponsorowania urządzeń Micro:bit
> dla PLPUG.

Agato,
super relacja! Ciesze się, bo aktywnie staram sie promować Pythona w
edukacji. Zrobiłem http://robotgame.edu.pl i wspolnie z CEO robimy
http://python101.readthedocs.org/ , ponadto robię różne spotkania:
http://www.superbelfrzy.edu.pl/linux-i-wioo/licealisci-z-oswiecimia-i-python-w-walce-robotow/

Jutro (i dzis też) w Tychach pokazuje programowanie Pythonem z arduino
(firmata) i robotami Edison http://robot-edison.pl

Chętnie włączę się w MicroBity, zresztą robię http://free-desktop.pl -
gdzie MuCode jest zaistalowany od razu.
Jutro myslami bede z Wami - bo cialem w samochodzie zapewne po poludniu.

pozdrawiam,
Adam

--
ABIX - Systemy wspomagania biznesu i edukacji.
www.abix.info.pl | www.cyfrowaszkola.waw.pl