[PLPUG] nauka class

Piotr Mazek p.mazek w gmail.com
Wto, 4 Kwi 2017, 14:58:27 EDT

Ok, następnym razem się poprawię. Często mam tak, że jak napotkam problem
to za nic nie mogę nawet wpaść na pomysł jak sformułować pytanie w google.
Spytałem tu o klasy i znalazłem to
http://python-textbok.readthedocs.io/en/1.0/Introduction_to_GUI_Programming.html
Podaję link gdyby ktoś był zainteresowany. Wiem że programik który
wrzuciłem jest niewielki, ale pracuję obecnie nad czymś większym i chciałem
zobaczyć jak wyglądają klasy w tkinterze. No i oczywiście nauczyć się jak z
tego korzystać.

Korzystając z okazji chciałbym poprosić o dalszą pomoc już nie z klasami a
z moim obecnym projektem. Tu jest uproszczony kod
https://pastebin.com/HAkK6xZN A teraz moje zapytanie. Ten program po
uruchomieniu będzie wyświetlał jakiś obrazek wraz małym opisem w dolnym
frame (w kodzie 'bf') Chciałbym aby w miejscu tego frame dwa przyciski
uruchomiły swoje własne frame ('bfb1' i 'bfb2') i tego nie wiem jak zrobić.
Jak ukryć 'bf' i wyświetlić 'bfb1' lub 'bfb2' ?

Zamiast tego próbowałem w miejscu bf.frame postawić okno toplevel bez
krawędzi (top.overrideredirect(1)) i jako że to okno nie da się przesunąć
to okno główne też tak ustawiłem. Ale mam wrażenie że nie jest to najlepsze
rozwiązanie. Lepsze byłoby to powyższe z frejmami. Tak mi się przynajmniej
wydaje. Macie pomysł jak to zrobić?

Pozdrawiam
PM