[PLPUG] Tworzenie serwisu PMNO

Wojciech Zając wojtek w reu.pl
Sob, 5 Mar 2016, 18:19:17 EST

Super! W niedzielę (dziś) spróbuję zarezerwować trochę wolnego czasu na
ten projekt. Może udałoby się nam jakoś skontaktować z niewielkim
wyprzedzeniem, ale to zobaczymy za dnia :)

Postaram się wrzucić tu trochę konkretnych informacji, aby łatwiej było
zmierzyć się z problemami tego projektu.

Pozdrawiam,
Wojtek Zając