[PLPUG] Wstępne daty Walnego.

Marek Piechula marpiechula w gmail.com
Czw, 30 Cze 2016, 05:33:37 EDT

Hurr durr.

1) Są zdecydowanie lepsze miejsca niż topic na ircu. Naprawdę.
2) Link został skasowany nie przez zemnie.
3) Dobrze wiedzieć, że zbierasz logi na kanale (to nie było pisane ani
wczoraj, ani przedwczoraj) by wykorzystać w absurdalnych momentach. I to
nie jest pierwszy raz.
4) Offtopic :)

Rafałe, w pełni to rozumiem i nawet gdy sceptycznie podchodzę teraz do
PLPUG to próbuję pomóc (marnie, nie marnie), ale nie będę milczeć, jeżeli
ktoś mnie oskarża, bo wyjdę na winnego.