[PLPUG] Rezygnacja Prezesa

Wojciech Zając wojtek w reu.pl
Pon, 20 Cze 2016, 17:40:39 EDT

Najbardziej szkodliwe dla każdej społeczności są konflikty wewnątrz
niej. Tutaj byliśmy świadkami konfliktu w Zarządzie. Nie chcę rozpisywać
się tak jak Filip, ale sama zmiana statutu albo brak dostępu do konta
przez prezesa nie ma większego znaczenia jeżeli członkowie społeczności
chcą działać razem.

Ogólnie potrzebujemy lepszego kontaktu pomiędzy sobą. Musimy wiedzieć
kto jest w PLPUG-u, czym się zajmuje, mieć możliwość spotkania się,
rozmawiać ze sobą, wymienić doświadczeniem, analogicznie do lokalnych
spotkań, tylko globalnie na skalę Polski. Ilu obecnie jest
zarejestrowanych członków PLPUG?

Aby coś zmieniło się, potrzebujemy zorganizować walne, wybrać nowy
zarząd i umożliwić dołączanie nowym członkom do Stowarzyszenia. Do tego
potrzebujemy odpowiedniego czasu, odpowiedniego miejsca i ludzi z
doświadczeniem w działaniu w takich organizacjach. Na szczęście są
chętni tylko nie ma kto ich teraz zarejestrować. Zwróćcie uwagę na to,
że nie było jeszcze walnego zebrania z możliwością wybrania zarządu, a
już pojawiają się głosy o rozwiązaniu Stowarzyszenia. Coś tu nie gra.

Musi zmienić się zarząd i to musi być wybrany spośród wszystkich
członków również nowych, którzy przyjadą na walne zapisać się do PLPUG-a.

Nie byłem dostępny od piątku do dziś, ale już w Komisji Rewizyjnej
zajmujemy się przygotowaniem Walnego Zebrania. Czy są jakieś propozycje
terminu i lokalizacji z Waszej strony?

Wojtek