[PLPUG] Analiza projektu nauki algorytmiki i programowania

Agata Bublewicz agata.bublewicz w gmail.com
Sob, 23 Lip 2016, 14:21:39 EDT

"Realizację zadania można wykonać poprzez:
1) organizację warsztatów, seminariów, spotkań, konferencji, szkoleń itp."
Chętnie pomogę w tej części. Może podnieś ten temat na walnym, lub tuż
przed/po nim?

Przy okazji - twój serwer pocztowy odrzuca maile do Ciebie:
Mail Delivery System <Mailer-Daemon w server.reu.pl>

This message was created automatically by mail delivery software.

A message that you sent could not be delivered to one or more of its
recipients. This is a permanent error. The following address(es) failed:

  wojtek w reu.pl

Action: failed
Final-Recipient: rfc822;wojtek w reu.pl

Pozdrawiam serdecznie