[PLPUG] Błędnie zwołane Walne w Warszawie i Katowicach

Filip Kłębczyk fklebczyk w gmail.com
Pon, 8 Sie 2016, 10:39:35 EDT

Tak jak mówiłem problem był sygnalizowany Wojtkowi Zającowi, Rafałowi
Korzeniowskiemu i Piotrowi Malińskiemu _półtorej_ _tygodnia_ temu,
więc to sprawa nie jest z dzisiaj. Nie padła żadna odpowiedź -
zgłoszenie problemu zignorowano, choć słyszałem, że ostatnimi czasy
Wojtek jakieś problemy miewał ze skrzynką, ale jeszcze był Rafał i
Piotr. Można to było przedyskutować, ja do końca się dziwiłem, że to
Walne jest dalej przez Wojtka zapowiadane. Mówi się o włączaniu
członków w Stowarzyszenie, a jakby nie patrzeć tę sprawę zatajono albo
zlekceważno (przypomina to jak nic poprzednie zmiany w statucie w
tajemnicy po zebraniu założycielskim, gdy Klaudia była wybrana na
prezesa) - być może ktoś uznał, że wie lepiej i "co tam jakis statut
będzie nam tu gadał". Nie może być tak, że część członków się
powiadamia a innych już nie lub robi się to po terminie, to jawna
dyskryminacja, bo Walne jest dla wszystkich. Ja też jestem zażenowany
tym co się dzieje w PLPUG, jestem w dwóch innych Stowarzyszeniach i
zawsze się tam pilnuje by o terminie Walnego wszyscy wiedzieli o
czasie, a jeśli jest to niemożliwe, to się je przekłada - co jest
bardzo prostym i nie budzącym zastrzeżeń rozwiązaniem (takie tutaj też
jest na wyciągnięcie ręki Wojtka). Parę dni temu ktoś narzekał, że we
Wrocławiu była słaba frekwencja, bo sierpień.

Pozdrawiam,
Filip