[PLPUG] PyWaw Summit (+ ZNIŻKA dla PLPUG)

Piotr Tynecki piotr w tynecki.pl
Wto, 12 Maj 2015, 16:32:20 CEST

Świetny news Filip!

Zauważyłem tylko pewien detal o który wolę dopytać, bo jak to mówią diabeł
tkwi w szczegółach:

In [1]: 340 * (100 - 10) / 100.0
Out[1]: 306.0

Tak więc rabat jest większy niż 10% :)?

Z przyjemnością zadbamy o promocję tej informacji w sieci.

Pozdrawiam i do zobaczenia na miejscu.