[PLPUG] Walne Zebranie Stowarzyszenia Polskiej Grupy Użytkowników Pythona - Kwiecień 2015

Andrzej Skupień kendriu w gmail.com
Pią, 8 Maj 2015, 09:31:42 CEST

Skoro już mowa o członkach.
Grubo ponad miesiąc temu wysłałem deklarację członkowską i przelałem składkę, a odzewu zero. Smutno mi teraz, bo nie wiem czy jestem członkiem, czy tylko uboższy o stówkę :(