[PLPUG] Jakie plany/pomysły na (lokalizację) PyCon 2015?

Filip Kłębczyk fklebczyk w gmail.com
Pon, 20 Paź 2014, 19:32:48 CEST

W dniu 20.10.2014 19:19, Dominik "Socek" Długajczyk pisze:
> Imho prelekcje sponsorów powinny być w środku dnia. PHPCon też miał
> problem z prelekcją sponsora chyba z tego samego powodu.

Akurat miał z powodu innego - prelekcja sponsorska była równolegle z
głównym keynotem i przyszło chyba z 5 osób... W efekcie prelekcja odbyła
się, ale w innym czasie (niezrównoleglona), ale szczegółów nie znam -
nie było mnie tam, poza kilkoma godzinkami w piątek gdy rozładowywałem
paczki do przechowania na PyCona PL i ustalałem ostatnie sprawy z
managmentem Orlego w temacie naszej konferencji.

Pozdrawiam,
Filip