[PLPUG] Spotkanie założycielskie 10 maj

Piotr Tynecki piotr w tynecki.pl
Pon, 12 Maj 2014, 00:30:46 CEST

Witajcie,

Pragnę poinformować, że spotkanie założycielskie PLPUG zakończyło się
pomyślnie.

Wzięło w nim udział 16 członków założycieli.

Protokół z zebrania założycielskiego będzie dostępny jeszcze dziś
(poniedziałek) na stronie plpug.org.

Poddaliśmy również dyskusji najbliższe i planowane cele do realizacji,
przyporządkowując im priorytety. W tygodniu udostępniona zostanie notka
prasowa, podsumowująca jej efekty.

Dziękujemy wszystkim za przybycie.

Pozdrawiam,
Katharsis