[PLPUG] Spotkanie założycielskie 10 maj

Marcin Bardź tupteq w gmail.com
Śro, 7 Maj 2014, 11:27:51 CEST

W jakich godzinach ma się odbyć spotkanie 10 maja? Gdzieś wcześneij
widziałem godzinę 14:00 (i czas trwania ok. 3h), czy to nadal
aktualne, czy coś się zmieniło? Na stronie plpug.org brakuje tej
informacji.
Pytam o to, bo rozważam przyjazd, ale mam 5.5h podróży w jedna stronę,
więc muszę wyjechać z odpowiednim wyprzedzeniem.