[PLPUG] Spotkanie założycielskie 10 maj

Filip Kłębczyk fklebczyk w gmail.com
Wto, 6 Maj 2014, 10:10:17 CEST

W dniu 06.05.2014 09:53, Kamil Gałuszka pisze:

>     3. Czy posiadamy miejsce (adres) korespondencyjny dla stowarzyszenia?
>
> Uwaga na marginesie ad 3. Korespondencyjny może być któregokolwiek
> członka zarządu. Bardziej problem chodzi o siedzibę. Myśmy mieli problem
> i sąd nam zwrócił dokumenty zaznaczając, że mamy obowiązek wpisać
> tymczasową siedzibę Stowarzyszenia. Teoretycznie nie powinno się
> wpisywać bo wystarczy w statucie, jednak sąd nam odrzucił z tego powodu
> wniosek, że nie było tymczasowej siedziby w formularzu KRS-W20.

Słuszna uwaga, ja się jednak Kamilu zastanawiam się czy to jest ogólna
przeszkoda czy wymysł KRSu w Katowicach (w Warszawie może być inaczej)?
Druga kwestia nie nazywajmy tego kompletnym odrzuceniem, zdaje się KRS w
Katowicach wezwał nas do poprawy uchybień, bo nie musieliśmy powtarzać
spotkania założycielskiego Hackerspace Silesia by złożyć poprawiony wniosek.
Wracają do tematu PLPUGa - ja jestem za tym by to złożyć, nawet jeśli
będzie jakieś uchybienie, bo będzie szansa poprawy. Najgorsze co można
było zrobić, to jest to co zrobiono pół rok temu - zmieniono statut z
obawy przed odrzuceniem, co tylko wywołało lawinę dalszych
niekorzystnych wydarzeń.

Pozdrawiam,
Filip