[PLPUG] Spotkanie założycielskie 10 maj

Wojciech Zając wojtek w reu.pl
Pon, 5 Maj 2014, 21:18:01 CEST

To nie strasz ;P Zbierzemy się.

@Piotr Tynecki
Czekamy na informacje na stronach. Wystarczy najprostsza informacja na
plpug.pl i link do niej z python.org

Może ktoś jest w stanie pomóc Piotrowi w przygotowaniu zwięzłej treści i
przejrzystej formy w postaci HTML do podmiany na stronie?

Ja muszę dziś odespać zarwane noce na majówce, a od jutra wezmę się za
statut i czekam na potwierdzenie sali.

Pozdrawiam,
Wojtek Zając

Dnia 05.05.2014 20:00, wiadomość napisana przez Kamil Gałuszka: