[PLPUG] Cele i realizacje celów w statucie

Robert n n.robert.n w gmail.com
Sob, 15 Mar 2014, 14:41:35 CET

Pomysły to są ale to już realizacja  np. podczas nauki tylko stosować
przydatne przykłady na których uczący się może nauczyć się napisać
konkretny program, tak samo materiały promujące pokazujące konkretne
użyteczne przykłady które zostały zrealizowane za pomocą Pythona.