[PLPUG] Grupy w statucie

Kamil Gałuszka galuszkak w gmail.com
Czw, 6 Lut 2014, 11:34:57 CET

To nie ma znaczenia.
Celem transparentności nawet jeżeli jest to spotkanie robocze jest
budowanie zaufania. Zaufanie w społeczności to fundament działań.  Np. w
http://github/gittip/www.gittip.com/ czy wszystkie spotkania hanoutowe są
publikowane. Zwiększa to transparetność organizacji a nie ma aż tak dużego
wpływu na krytykę.

Anyway rozumiem twoje zdanie i szanuję je.

Pozdrawiam
Kamil Gałuszka