[PLPUG] Grupy w statucie

Wojciech Zając wojtek w reu.pl
Śro, 5 Lut 2014, 21:37:51 CET

Czy ktoś chce dołączyć do rozmowy online jutro? Jeżeli tak, to w jaki
sposób: skype, hangaut, TS czy telefon?
Nie obiecuję, że się uda, ale jeżeli tak, to pogadamy.

PS
Pomyliłem numer lokalu. To jest coffeeheaven przy Senatorskiej 18 (a nie
8), ale mapka pokazuje prawidłową lokalizację.
Jeżeli będzie problem z miejscem lub za głośno, to będziemy szukać
innego miejsca, warto więc poinformować wcześniej o zamiarze przyjścia.

Wojtek Zając

Dnia 04.02.2014 19:04, wiadomość napisana przez Łukasz Żułnowski: