[PLPUG] Co dalej?

Jędrzej Nowak pigmej w gmail.com
Pon, 29 Gru 2014, 21:00:39 CET

Witajcie,

Ja chciałbym prosić wszystkich jeszcze o chwilę cierpliwości,
szczególnie jeśli chodzi "stronę rejestracji nowych członków". Obecnie
statut nie zezwala nam na elektroniczną rejestarcję (taka decyzja
podjęta została celem uproszczenia całego procederu rejestracji w KRS,
co jak wiemy trochę się pokomplikowało). Będziemy dążyć do tego aby
nawet "nie onlinowa" rejestracja była jak najbardziej przystępna dla
chętnych, a docelowo oczywiście powinna ona być w całości online.

> Rok temu, przy opracowywaniu statutu (celów i sposobów ich
> realizacji), wypisywaliśmy różne zadania, którymi chcielibyśmy zająć
> się. Jakie teraz

> są Wasze pomysły do realizacji przez PLPUG? Pytanie to kieruję do

> obecnych i przyszłych członków PLPUG-a.

Jest i będzie udostępniony system zarządzania zadaniami / pomysłami tak
abyśmy nie utonęli w mailach i wzajemnym przekrzykiwaniu się. Oczywiście
jeśli ktoś ma jakieś propozycje i pomysły to śmiało. Ale traktujmy
ewentualną dyskusję tutaj jako wersję roboczą :)

Proszę nie traktujcie też mojej wiadomości jako zbędnej formalizacji.
Ale jesteśmy o krok od całkowitego sukcesu :)

--
Jędrzej Nowak

On Mon, Dec 29, 2014, at 20:41, Rafał Korzeniewski wrote:
> Chętnie się przyłączę. To ten sam system, który ogarnia już Filip
> Kłębczyk?
>
> Co do innych zadań - być może ktoś jeszcze z obecnych/przyszłych
> członków PLPUG chciałby się jeszcze włączyć w tworzenie napisów do
> kursów prowadzonych przez Dominika Kozaczko? Myślę, że to zacna
> inicjatywa. Kilka pierwszych odcinków kursu Django jest już
> zrobionych.. ale odcinków przybywa, są też inne kursy..
>
> Pozdrawiam Rafał Korzeniewski

Kto chciałby uczestniczyć przy tworzeniu systemu do rejestracji członków

Stowarzyszenia oraz przy tworzeniu strony Stowarzyszenia? Oczywiste jest

to, że te dwie rzeczy trzeba będzie wykonać w pierwszej kolejności.

[...]
Pozdrawiam,

Wojtek Zając