[PLPUG] Spotkanie założycielskie 10 maj

Wojciech Zając wojtek w reu.pl
Wto, 29 Kwi 2014, 20:35:22 CEST

A kto może jeszcze pomóc przy organizacji spotkania? Szczególnie
chciałbym znaleźć kogoś, kto mógłby zaopiekować się salą, gdyby mi coś
wypadło.

A druga drobniejsza kwestia, to czy ktoś wie skąd można pobrać potrzebne
dokumenty w edytowalnym formacie (KRS-W20, KRS-WK, RG-1, itp.)? Chodzi o
dokumenty, które trzeba będzie złożyć do KRS i innych instytucji
(http://plpug.org/).
Albo może ktoś ma program, który umożliwia edytowanie pdf-y?

Pozdrawiam,
Wojtek Zając

Dnia 29.04.2014 20:08, wiadomość napisana przez piotr_to: