[PLPUG] Sala na spotkanie założycielskie

Wojciech Zając wojtek w reu.pl
Śro, 16 Kwi 2014, 23:12:21 CEST

Ja mogę dopiero jutro lub w piątek zająć się tym, czy ktoś jeszcze może
zaangażować się w załatwianie sali, tzn w razie gdyby mi coś wypadło?

Kto ma zatwierdzić termin i który? Co z informacją na stronach?

Pozdrawiam,
Wojtek Zając

Dnia 15.04.2014 09:48, wiadomość napisana przez Wojtek Erbetowski: