[PLPUG] PLPUG - miejsce spotkania założycielskiego

Wojtek Matyskiewicz wojtek w matyskiewicz.com
Sob, 26 Paź 2013, 14:25:58 CEST

Skoro HS wyraża chęć współpracy to może warto byłoby skorzystać z ich
propozycji, o ile się zmieścimy. Ja również jestem za pizza i zimnymi
napojami :)

WM

W dniu 26 października 2013 13:29 użytkownik Piotr Tynecki <piotr at tynecki.pl