[PLPUG] Podsumowanie prac Komitetu Założycielskiego

Wojciech Zając wojtek w reu.pl
Czw, 28 Lis 2013, 20:45:18 CET

On 28.11.2013 20:24, Jedrzej Nowak wrote:

> [...]
>     Szpitalna. Nie wiem czy ktoś zastanowił się nad tym, że otrzymane
>     uwagi trzeba będzie nanieść na dokumenty, chyba że wszyscy liczyli
>     na brak uwag. Ja przyznam się, że miałem taką nadzieję, skoro do
>     tamtej pory nikt się nie czepiał, to czemu miało by to się nagle
>     zmienić.
>

> Wojtku, ja na przykład byłem przekonany że statut który czytam jest
> zopiniowany przez osobę kompetentną, o spotkaniu wiedziałem ale
> bardziej w kontekscie zmian kosmetycznych / nie statutowych.
>
> Zresztą tutaj nie chodzi o sam fakt zmian tylko o informacje o tym
Jędrzeju, przyznaję Ci rację, że informacja z takim opóźnieniem to był
nasz błąd. Jednak nadal nie wyobrażam sobie merytorycznej dyskusji nad
Statutem w tak krótkim czasie jaki wtedy mieliśmy. A opinia nad nim
ostatecznie będzie należała do KRS.

> 2013/11/28 Wojciech Zając <wojtek w reu.pl <mailto:wojtek w reu.pl>>
>
>     Czy naprawdę tak bardzo zależy wam na tych formalnościach, że
>     poświęcicie czas na brnięcie w artykuły prawne, zamiast skupić się
>     na celach i działaniu przyszłego Stowarzyszenia?
>

> Formalności to pikuś, decyzja jaką podjęliście o "cichych"
> informacjach o zmianach, czegoś nad czym debatowaliśmy, wspólnie
> ustalaliśmy i akceptowaliśmy jest niefajna. Dodatkowo jestem 100%
> pewien, że jakby ktoś chciał udowodnic nam wszystkim że to nie było
> legalne, to właśnie zdobył świetną podkładkę.
Nie uważam, żeby to była podkładka, ale podążanie w tym kierunku nie
służy naszej społeczności, więc od dawna wolałbym zakończyć ten temat.
Jeszcze dużo będzie innych powodów do dyskusji.