[PLPUG] Podsumowanie prac Komitetu Założycielskiego

Przemysław Kukulski przemyslaw.kukulski w gmail.com
Czw, 28 Lis 2013, 09:23:43 CET

Witam!

W dniu 28 listopada 2013 00:37 użytkownik Wojciech Zając <wojtek w reu.pl>napisał:

> Jędrzej, Andrzej, Wojtek i Przemysław naprawdę przeczytaliście cały statut
> ze zrozumieniem i  nie zobaczyliście ważnych błędów i niespójności? A teraz
> ten statut uważacie za zły, chociaż wiadomo, że i tak będzie zmieniony
> według starej koncepcji zaraz po zarejestrowaniu Stowarzyszenia? Ja
> analizowałem statut kilka może kilkanaście razy, tylko że wtedy miałem
> nadzieję, że przy rejestracji statut przejdzie.

Czytałem status kilka razy, starałem się ze zrozumieniem, jednak wielu
rzeczy nie jestem w stanie wykryć bo się po prostu na tym nie znam - dla
mnie statut wyglądał dobrze - nigdy bym nie przypuszczał że kwestie
związane z kołami/grupami mogą zagrozić rejestracji.
To czy statut jest zły czy dobry tak naprawdę okaże się po jakimś czasie
działania stowarzyszenia.

Zauważ że moje pytania/wątpliwości nie dotyczyły tego czy statut powinien
być zmieniony czy nie - tylko braku informacji (po kilku dniach) jak i
prawnych konsekwencji.

--

Pozdrawiam
Przemysław Kukulski