[PLPUG] Podsumowanie prac Komitetu Założycielskiego

Wojtek Matyskiewicz wojtek w matyskiewicz.com
Czw, 28 Lis 2013, 08:27:29 CET

@Wojtek Z
Nikt z osób które wypowiedziały się w tym wątku nie kwestionuje zmian
wprowadzonych tylko ich sposób. Jak najbardziej jestem aby dokończyć ta
inicjatywe,ale nie za wszelka cenę. Uważam ze należałoby dotrzeć do
wszystkich zainteresowanych osób i uzyskać od nich jasna odpowiedz czy
zapoznali się ze zmianami i czy je akceptują. Jeżeli ktoś będzie miał
wątpliwości to w tedy można podjąć decyzje o wstrzymaniu procesu. Owszem
można powiedzieć ze ta lista jest podstawowym źródłem danych i ze każdy
powinien ja czytać, jednakże w praktyce możne być różnie.