[PLPUG] Przyjecie nowych czlonkow PLPUG

Wojtek Matyskiewicz wojtek w matyskiewicz.com
Pon, 18 Lis 2013, 20:44:01 CET

Czuje się jak ptak przywiązany do drzewa… ;D

Liczyłem, że mój euforyczny wyskok zapału skłoni nas do konstruktywnej
dyskusji na temat najbliższych zadań; ważnych i tych mniej ważnych, które
możemy zrobić bez większego wkładu Zarządu.

Nie chciałbym, aby wszystko było realizowane z inicjatywy Zarządu.
Wolałbym, aby członkowie Stowarzyszenia (czy "prawie Stowarzyszenia")
dostarczali feedu, który byłby "blogosławiony" lub nie…

@Pigmej, z tym biznesmanem to mój skrót myślowy - chciałem tym wyrazić, że
na pewno posiadasz doświadczenie, które podpowiada Tobie stopować euforię
(twarde stąpanie po ziemi).

Fakt, ton poprzedniego topicu mógł wskazywać na działania, jednakże miałem
na myśli raczej prowokację do dyskusji oraz znajdowania rozwiązań…

Pozdrawiam
Wojtek Matyskiewicz

w: matyskiewicz.com
e: wojtek at matyskiewicz.com