[PLPUG] Przyjecie nowych czlonkow PLPUG

PB boxbolky w gmail.com
Pon, 18 Lis 2013, 20:03:51 CET

On 18.11.2013 19:29, Wojtek Matyskiewicz wrote:
> Czyli teraz przez 3 miesiące, stójmy w miejscu?
> @Pigmej szanuję Twoją wiedzę biznesmana, oraz stanowisko by nie
> przeszkadzać Zarządowi w "papierologi" jednakże uważam, że właśnie te
> mniej istotne rzeczy można już po mały pchać do przodu… szkoda czasu…
>
> Jestem jak najbardziej zwolennikiem robienia małych kroków na przód.
>
> Wracając do meritum tego posta, w tym tygodniu były lub będą spotkania
> lokalnych grup, na których będziemy informować iż spotkanie
> założycielskie odbyło się. Dobrze byłoby zaproponować wspomniany
> newsletter.

> [...]

Drogi Wojtku,

W tej chwili najlepszym pomysłem jest przedstawianie tej listy
mailingowej jako kontaktu z PLPUGiem i jego zarzadem. Osoby, ktore chca
zostac czlonkami tego stowarzyszenia niech się do niej po prostu
zapisza. Tutaj na pewno uzyskaja najswiezsze informacje dotyczace
postepu prac.

Do konca tego tygodnia sa *bardzo istotne rzeczy* do zrobienia. Po
weekendzie mozna bedzie faktycznie myslec nad stworzeniem juz
odseparowanych kanałow jak np:

zarzad at plpug.org
czlonkowie at plpug.org
plpug at plpug.org

Newsletter jako taki powstanie razem z narzedziem wspomnianym w watku
/[PLPUG] Kanal dystrybucji informacji/.
Coż czeka Nas systematyzacja i strukturyzacja i nad tym radzilbym sie
zastanowic.

Pozdrawiam