[PLPUG] Krótka prezentacja ze spotkania założycielskiego

Piotr Tynecki piotr w tynecki.pl
Pon, 18 Lis 2013, 13:47:31 CET

*@Łukasz Oleś*
Do założenia Stowarzyszenia jeszcze kawał czasu (od 7 dni do 3 miesięcy).
Trudno powiedzieć kiedy KRS ogłosi naszą organizację legalną i pełną praw.

W każdym razie, późnym wieczorem napiszę kilka słów na pl.python.org.
Zaktualizuję również plpug.org.