[PLPUG] PLPUG - miejsce spotkania założycielskiego

Jedrzej Nowak pigmej w gmail.com
Pią, 8 Lis 2013, 09:49:58 CET

Mimo wszystko nie sądzę aby to był dobry pomysł (rozsyłanie tego
studentom), kto chciał się dowiedzieć to się dowiedział, jeśli zrobimy
sobie "spęd" randomowych osób to wietrze problemy niestety. A tu sobie
przyjdzie ktoś 'zobaczyć' etc.

Wiadomo dobrze aby było nas dużo, ale jednocześnie, moim zdaniem jeśli
pojawi się za dużo osób na zasadzie "a zobaczę jak to będzie" to mogą
pojawić się problemy.

Do tego rozsyłanie tego do jednej uczelni to kolejne nieporozumienie imho.
Spowoduje to dość dużą centralizację, i za chwile cały projekt mógłby stać
się "kołem naukowym Python".

Nie mówię, że tak się stanie, ale znając mentalność studentów + pracowników
akademickich (nie wszystkich), wietrze problemy.

Pozdrawiam
Jędrzej Nowak