[PLPUG] Struktura zadaniowa - trymestr I

Wojtek Matyskiewicz wojtek w matyskiewicz.com
Pią, 8 Lis 2013, 08:41:32 CET

- wspolpraca z organizacjami studenckimi i innymi grupami majace na celu
promowanie Pythona jako jezyka programowania (samouczek, przeglad narzedzi,
przydatne biblioteki, praktyczne zastosowanie, porownanie z innymi jezykami
programowania)
- stworzenie lub opieka nad open source biblioteka (rozwoj, bugi), np
moglibysmy skupic sie przez miesiac na zamykaniu bugow w Django, po
miesiacu zmienic projekt na inny. Aby to nie upadlo mozna zrobic jakies
rankingi per miesiac, lub zalzyc z gory cele.
- PyConPL rozpoczecie pracy nad organizacja konferencji (miejsce, data,
ewentualne sposoby pozyskania sponsorow, ewentualni prelegenci zza
granicy). Pewnie wiekszosc z tych ustalen jest znana, aczkolwiek w momencie
kiedy ma nad tym pracowac spolecznosc nalezy zastanowic sie nad jakims
miejscem do przechowywania tych informacjoi (Prywatny GitHub?)
- strona PLPUG (relacje z pyconpl, slajdy, wideo, profile programistow z
linkami do twitter github linkedin majace na celu ulatwic pracodawcom
poszukiwanie kandydatow do pracy)
- odswiezenie witryny pl.python.org oraz znalezienie osob ktore beda
opiekowaly sie strona.

Takie propozycje na szybko. Nie jestem w 100% przekonany czy lista
mailingowa to dobre miejsce do przechowywania takich informacji. Raczej
widzialbym do tego ankiete (mozliwosc dodawania wartosci przez userow, oraz
glosowanie, kazdy zalogowany czlonek stowarzyszenia ma prawo oddania glosu
na swojego ffaworywa/faworytow)

--
Pozdrawiam
Wojtek Matyskiewicz