[PLPUG] PLPUG - miejsce spotkania założycielskiego

Marek Glijer mglijer w gmail.com
Wto, 5 Lis 2013, 11:18:41 CET

+1 MIMUW, dyskurs może nie będzie najwygodniejszy, ale jak najbardziej
możliwy. Niezależność miejsca przemawia do mnie chyba najbardziej. Z resztą
podpiszę się pod każdym miejscem, o ile będzie to załatwione szybko i
właściciel tegoż nie będzie chciał od nas jakiś nieciekawych operacji w
zamian za miejsce (nie mówię, że K2 chce wiele, żeby nie było :)). Im
wcześniej klepniemy miejsce tym lepiej.

W dniu 5 listopada 2013 11:07 użytkownik Kamil Gałuszka <galuszkak at gmail.com